Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Monday, August 3, 2009

GMI & Pro-ISA ~ Rata-rata Org Melayu (Syabas!!).

Tahniah GMI & G-Menyokong ISA. Hangpa mungkin telah berjaya melaksanakan satu sahaja. Memporak perandakan Kuala LUmpur.. Seluruh KL lumpuh. Org terperangkap & peniaga terpaksa tutup kedai. Ramai yg effected.. SYABAS!!

Begitu mudah & bodohnya org2 kita. Yg datang rata2 org Melayu.. Org Melayu PAS & PKR. Mana org2 DAP? Mana bangsa lain. Jadi paham2 jelah apa yg tersirat. Bila berkenaan dgn protest & kerja2 bawahan org2 Melayu (PKR & PAS) merupakan yg kedepan. Sama ja macam kes di Perak.. Yg baring protest2 org Melayu.. Nampak sgt amat rendah martabat org Melayu. Bangsa lain yg datang boleh dihitung dgn jari.

Yg paling syiok adalah Ketua Pembangkang & konco2 yg datang last minute. DSAI, Tian Chua, Mat Sabu, Mustapha Ali, Saiful Iskandar, Mahfuz Omar, & Lim Kit Siang. Sungguh best & mudah dgn selamba mereka datang berucap sikit & meminta rakyat bersurai. Kepada mereka yg ditangkap & bakal ditangkap kerana berdemo' . Tunggulah & mintalah mereka yg menganjurkan bayar kos guaman anda.

P/s: Sedih Melihat org2 Melayu skrg.. Jadi alat oleh org2 tertentu.....
Print Friendly and PDF

2 comments:

  1. JANGAN MARAH DEPA.

    Hiburan apa yang depa ada...? selain berceramah siang malam pi la pula bersuka-suka berdemontri sekali sekala..boleh juga pi tengok chow kit sama ka dengan pekat NAT depa....

    ReplyDelete
  2. Salam;

    Betoi dak yang aku jangka..satu bas dari permatang Rawa..pi cuma suka-suka sebab dapat selai T-shirt merah percuma.

    sayangnya tersadai ...telentang kat bukit beruntong katanya...

    jadi terkilanlah nak bersuka-suka terus jadi berduka...apa tidaknya..penaja tak tunjuk muka..driver BAS itu..pun belah macam tu saja...Dengar dak cerita.

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.