Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Tuesday, August 11, 2009

"Anwar Memang Seorang Pejuang"

SIAPA kata Anwar Ibrahim seorang pengkhianat.....? Anwar Ibrahim adalah seorang pejuang yang berjasa kepada bangsa, agama dan negara. Kalau tidak ada Anwar Ibrahim, sudah tentu Malaysia belum mencapai kemerdekaan.

Kalau tidak kerana Anwar Ibrahim Malaysia tidak akan disayangi oleh Amerika.

Kalau tidak kerana Anwar Ibrahim sudah tentu Cina tidak menunjukkan samseng. Dulu Cina hormat Melayu walaupun Melayu jadi kuli-batak Cina di kilang-kilang milik mereka dan budak suruhan di syarikat mereka. Begitu juga India. Dulu lihat orang Melayu macam tukang kebun sekolah hormat pada guru besar. Kini, orang India lihat orang Melayu macam tikus 'munduk'.

Cina dan India masing-masing anggap Melayu tak ubah cacing dalam tanah. Disimbah air panas tak apa walaupun sakit kepanasan. Dipijak tak salah sebab mereka pijak hanya tanah dan tidak sengaja untuk memijak cacing. Begitulah hidup sebagai cacing tanah, bila panas boleh mati dan bila hujan lebat boleh lemas sebelum mati. Melayupun sama seperti cacing kerana layak dipijak. Mana boleh cacing hidup atas pokok. Logiklah.

Anwar Ibrahim pejuang reformasi menunjungi kebangkitan orang Cina dan India menentang pemerintahan yang diterajui oleh orang Melayu dan Islam. Melayu kat kilang jadi kuli kenapa Melayu di Malaysia mahu jadi boss? Jadi kuli lagi baik. Kat Singapura orang Melayu jadi kuli tak apa. Susah ke nak jadi kuli di Malaysia.....?

Anwar Ibrahim seorang pejuang yang berjaya memecahbelah orang Melayu kepada 3 pihak. Satu berkopiah, satu suka main belakang dan satu lagi sokong komunis.

Melayu Islam dah tak ada nilai kalau sokong UMNO. UMNO parti rasuah, parti perkauman tidak sesuai untuk sekarang. Melayu yang sokong PAS bernilai untuk diperbudakkan. Melayu yang bodek Cina dalam DAP Melayu sejati.

Melayu yang sokong UMNO dikatakan kafir harbi. Melayu yang memperjuangkan kemerdekaan layak diceruk dalam baldi. Melayu yang menyokong komunis membunuh askar Melayu Islam wajar dijulang sebagai pejuang. Anwar Ibrahim berjaya mencipta sejarah teragung ini.

Anwar Ibrahim bukan pengkhianat. Kalau tidak kerananya, sudah tentu ulama PAS seperti Nik Aziz tidak akan mencarut atau menjadi ulama terhebat dengan lidah bercabang-cabang. Apa guna ulama kalau ulama yang tidak menyokong PAS. Layak lagi kita gelar pelacur murahan. Kalau pelacur murahan pun sokong PAS, kita boleh lantik ulama. Kita boleh lantik pemborong ikan menjadi wakil rakyat.

Kita boleh melantik peliwat terhebat abad ke-22 sebagai pemimpin. Kita boleh ikhtiraf Cina makan babi membaca al-Quran dan membuat terjemahan sesuka hati. Kita boleh ikhtiraf khalifah Cina sehebat khalifah Islam. Tun Mahathir yang memajukan negara Malaysia dari negara pertanian menjadi negara Islam bercirikan perindustrianpun tidak layak digelar khalifah Islam. Yang Tun dapat Mahafiraun. Kita kan PAS boleh kasi semua orang PASS atu PASSED.

Anwar Ibrahim layak menjadi seorang serba boleh, bukan pengkhianat. Boleh meliwat anak teruna orang sesuka hati. Anwar boleh mengebas bini orang dan mengacau rumahtangga orang. sesuka hati. Anak dara orang dia buat macam pelacur apa peduli. Boleh melakukan aksi lucah lain kira hebatlah. Sukarno pun tak boleh menandingi Anwar walaupun mempunyai ramai gundik-gundik. Mana ada pemimpin sehebat ini.

Silap hari bulan pun Anwar Ibrahim meliwat bini sendiri. Kalau lelaki dia boleh liwat, kenapa bini sendiri tidak boleh liwat. PAS boleh PASSED pasal hukum haram jadi halal. Hukum ini dipanggil hahaha.

Anwar Ibrahim pejuang sejati. Kerana dialah Ketunanan Rakyat dilaungkan. Kerana dialah Ketuanan Melayu diperintah oleh orang Melayu perlu diguling. Orang Melayu adalah kaum pendatang. Kaum orang asli pakai cawat adalah kaum bumiputera. Jadi kenapa Melayu terhegeh-hegeh hendak menjadi pemimpin.....? Kasilah jawatan PM pada orang asli.

Anwar Ibrahim mahu rakyat memerintah Negara. Sultan dan Raja Melayu semuanya kaki samseng dan tidak boleh harap. Rakyat boleh guling raja. Rakyat boleh memberontak kalau mereka suka bila-bila masa. Rakyat memerintah bukannya Raja. Itulah perjuangan Anwar Ibrahim dan dia layak dijulang sebagai pejuang rakyat. Yahudi pun tak ada raja boleh mengalahkan negara Arab Saudi yang ada raja. Malaysia tak boleh mengikut jejak negara Israel pimpinan bangsa Yahudi ke.....?

Anwar Ibrahim adalah pejuang tulen dan sejati.
Print Friendly and PDF

6 comments:

  1. Awat hangpa dok kalut sangat dengan si Anwar ni??? Dia bukan ada apa-apa kuasa pun setakat jadi ketua pembangkang sahaja . Umur dia pun dah nak masuk 70 tahun dah boleh dikategori sebagai warga emas.

    Lagi teruk hangpa dok kutuk dia lagi ramai orang simpati kat dia.

    UMNO kalau nak dapat balik sokongan rakyat kena banyakkan kerja sosial .Buang terus sikap suka kutuk orang . Jangan jadi macam PAS depa cakap banyak sangat tapi bila dapat kuasa jadi gabra.

    Kita kalah dulu pun ada hikmah .ALLAH nak sedarkan kita semua. Tapi kalau tak mau sedar juga aku tak tau apa nak jadi .WALLAHUALAM.

    ReplyDelete
  2. Anwar seorang pejuang yang tulen

    Anwar memperjuangkan homoseksual
    Anwar memperjuangkan demo jalanan
    Anwar memperjuangkan menjahanamkan negara
    Anwar memperjuangkan cita-cita jd PM

    eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

    ReplyDelete
  3. HIDUP ANWAR AL JUBURI.....Pengamal 1MALAYSIA yang sebenar...

    ReplyDelete
  4. salam;

    mana pi sungguh ka? dengar kata...masuk PAS? Betoi KA?

    gurau ja..



    wassallam.

    ReplyDelete
  5. SALAM

    SEMPENA MENYAMBUT BULAN RAMADHAN INI SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MEMOHON MAAF ATAS KEKASARAN BAHASA SEMASA MEMBERI ULASAN KEPADA SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN

    SEMOGA RAMADHAN INI DAPAT MENYATUKAN HATI UMAT ISLAM DI MALAYSIA INI...

    SALAM SEJAHTERA

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.