Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Friday, July 3, 2009

Apa dah jadi Pakatan Rakyat Kedah??






GAH SANGAT! DULU BUKAN MAIN HEBAT! Akhirnya, laki yang berbini dua, iaitu PKR berbinikan DAP dan Pas sudah bergaduh! Bak kata MB Kedah, perkahwinan mereka PKR - PAS - DAP mempunyai kontroversi dan keretakkan tu dinafikan. Alasannya, kalau orang dah kawin ni, berkelahi la macam mana pun, lepas I Love U, U Love Me, elok la kembali.



Ustaz Azizan tak dapat nak simpan perasaan TAK PUAS HATI Pas terhadap perbuatan Dap yang mana mengguris pemimpin serta penjilat mereka. Mereka yang mana tak nampak lagi Pas diperkudakan Dap tu, memang tak boleh nak buat apala. Mereka memang dah buta mata, dan buta hati.


Yang peliknya, berita perpecahan Pakatan Rakyat Kedah tidak disiarkan oleh lidah rasmi mereka, iaitu Harakah dan juga saudara kembar mereka, Suara Keadilan. Aduhai, memang Pas ni mengongkong minda dan kepala hotak penyokongnya yang taksub tu.Tak payah tengok TV, tak payah baca surat khabar media perdana, tak payah ini dan tak payah itu. Ini semua untuk MEMBODOHKAN penyokongnya yang bodoh lagi bangang.
ANWAR AL - Juburi masih lagi menafikan PR Kedah sudah berpecah. Aduhai pengurus projek, kamu memang otak penipu, pembelit no.1 Kebenaran dah terbentang depan mata. Putar belit apa lagi?

Dicatat oleh Pewaris Melayu (Blog Pewaris Melayu)
Print Friendly and PDF

1 comment:

  1. Aku.Pasbuih dan SiamangJuly 3, 2009 at 12:25 PM

    Bukan setakat Isu pepecahan pakatan Rakyat yang Harakah Daily Pengecut untuk keluar beritanya.

    Isu NAZIR KECEWA EXCO KEDAH TOLAK PROPOSAL juga tidak dikeluarkan untuk memberi peluang pada Ust Nazir menjawab tuduhan EXCO Kedah.

    Dimana ketelusan Harakah Daily? Mengapa Sinar menjadi medan untuk Ust Nazir menjawab tuduhan Exco tersebut? Semuanya untuk menutup pekong yang busuk dan cabok EXCO PAS Kedah sendiri!


    Akhirnya kemana projek berkenaan dibawa lari untuk menagih simpati? Sedarkah apa yang kerajaan kedah lakukan? Mengapa Harakah bil 1389 melalui Exco berkenaan mampu menjawab pada Ust Nazir,tetapi beliau GAGAL menjawab kembali alasan Exco berkenaan melalui Harakah ?...dan EXCo berkenaan menganggap ia Cuma sekadar salah faham biasa saja..betul kah seperti yang didakwa?Mengapa pula jawapan Ust Nazir dihalang untuk menyiarkannya..melalui harakah oleh orang itu?


    Tetapi apa yang di lapurkan oleh Harakah bil:1389 itu dibawah tajuk EXCO Pertanian Kedah jawab Ustaz Nazir itu bohong belaka apa yang belaku sebaliknya.

    Inilah putar belitnya akbar mereka.Bila ada Isu yang pedas mengena mereka Harakah bukan tempatnya mereka menabur berita.Lalu mereka menuduh semua media selain media keluaran mereka itu Thoghut! Dan bohong belaka.Sedangkan media mereka juga setaraf dengan yang lainnya…yang ada dikaki lima.

    Termasuk jugalah EXCo berkenaan yang BIJAK berbohong dan bermuka-muka!

    Jadi tidak hairanlah jika isu pepecahan pakatan rakyat tidak keluar beritanya.

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.