Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Sunday, September 6, 2009

Siapa Yang Membela Rakyat Kampung Pala Dari Kerajaan Kuku Besi DAP....?

Bila ada anak gadis orang yang terlibat dengan skandal bekas Ketua Menteri Melaka, Guan Eng sanggup masuk penjara kerana membela anak gadis ini. Lin Guan Eng juga sanggup menghafal kata kata Saidina Omar semata mata hanya mahu menipu bangsa Melayu bahawa Lim Guan Eng ini bukan hanya membela bangsa Cina tetap membela bangsa melayu juga.

Anwar sanggup turun ke Penang menyelesaikan isu kaum India ketika menjadi pembangkang, Kini apa bila menjadi kerajaan. LIM GUAN ENG tidak lagi mahu mendengar masalah rakyat, masalah orang India.

Masalah Kampung Pala. Malam tadi kampung Pala bergolak lagi, AJK mereka di tahan polis, Kerajaan Pulau Pinang kini menggunakan kekerasan kepada rakyat dan penduduk kemapung Pala sekarang terpaksa akur kepada kerajaan yang mereka pilih pada pilihan raya yang lalu. Mana Karpal Singh, Apakah benar beliau sedang sakit tenat di rumahnya.

Jika tidak kenapa Karpal terus membisu. Mana Jeff Ooi…. mana Lim Kit Siang, kenapa di biarkan saja Lim Guan Eng menindas rakyat kampung Pala.

Mana Hindraf, kenapa Hindraf tidak membantu kaum India yang ditindas di kampung Pala. Lim Guan Eng kini bertegas akan merampas tanah berkenaan dan projek akan terus dilaksanakan. Ini adalah muktamad.

Tiada lagi perbincangan, suara penduduk kampung pala tidak lagi laku. Keluar atau rugi, itulah kata kata Lim Guan Eng. Siapa yang akan membela mereka, kampung High Cheperal akan menjadi kenangan, Kampung High Chepral akan hanya tinggal sejarah. Semua Orang tidak berani dengan Lim Guan Eng. Inilah dikatakan kerajaan kuku besi.

Setelah arahan dibuat, Semua orang di Pulau Pinag terpaksa tutup mulut.

Govinda juga tutup mulut Mana pemimpin India dalam DAP. Kenapa mulut mereka sudah disuap oleh Lim Guan Eng. Mana Anwar Ibrahim, mana Nik Axiz mana Hj Hadi. Mana Badrul kerbau pendek ketua Angkatan Muda PKR.

Semuanya sudah buncit dan kenyang., Kini yang menderita hanyalah penduduk kampung Pala. Jika hari ini penduduk India di Penang yang menderita, tidak lama lagi penduduk melayu yang tidak beberapa kerat akan menderita pula. Mereka di balik Pulau juga akan diusir.

Terus kan menyokong DAP dan Insya Allah, Pulau Pinang akan menjadi sebuah lagi pulau Singapura di utara. Dan Melayu Pilau Pinang akan menjadi seperti melayu Singapura.
Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.