Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Friday, September 18, 2009

Jom Kita Ganyang Mereka – Bagan Pinang.

Perangi mereka sehingga ke titisan darah yang terakhir, Pengkhianat Bangsa perlu , pembelot dan juga perogol maruah bangsa jangan diberikan seinci tanah Bagan Pinang untuk mereka bernafas, Itu Anwar Ibrahim, Ini PAS….. kata penyokong PAS. Apa bezanya Anwar Ibrahim atau PAS. Apa bezanya DAP PAS dan PKR. Apa bezanya Haji Hadi, Anwar Ibrahim, Nik Aziz mahupun Lim Kit Siang atau Karpal Singh. Semuanya gila kuasa dan sanggup mengenepikan soal bangsa dan agama.

1. Anwar Ibrahim sanggup menggadai maruah bangsa kerana mahu menjadi Perdana Menteri. Anwar Ibrahim sanggup menggadai apa saja yang penting dirinya dapat menjadi Perdana Menteri. Jantan tidak bermoral dan tidak bermaruah ini sanggup juga membohongi rakyat hanya kerana cita cita tinggi beliau yang tidak mungkin akan kesampaian.

2. Nik Aziz bertindak sebagai pembersih kepada semua kekotoran dalam PR dam bertindak sebagai nabi yang boleh mengubah fatwa mengikut kehendak dan citarasa parti mereka bagi meghalalkan yang haram dan haramkan yang halal.

3. Karpal Singh, bengali yang murtad kini tidak berserban kini menganggap Islam adalah sebuah agama yang tidak boleh diperjuangkan , Islam tidak boleh menjadi agama rasmi negara Malaysia kerana mereka mengamalkan prinsip Malaysia Malaysian. Karpal Pernah berkata langkah mayat ku dulu sebelum, PAS dapat dijadikan agama rasmi negara Malaysia. Karpal pernah mengeluar kan keyataan agar melangkah mayat beliau dahulu sebelum PAS dapat bangunkan Islam.

4. Jika DAP salah satu dari badan komponen PAS yang tidak menerima Islam dalam PKR, Bagaimana Pas mahu dirikan Islam dibawah landasan PR. Jika PAS tidak boleh mendirikan negara Islam apakah sebenarnya perjuangan PAS, PAS juga berjuang untuk kuasa. PAS kini menipu rakyat, duduk serumah dengan orang yang bencikan Islam tetpai apabila keluar nercerita mengenai Islam. Pengundi Bagan Pinang perlu faham, kehadiran PAS di Bagan Pinang hanya bertopeng kan Islam tetapi pada zahirnya mereka adalah badut yang mempermain kan Islam.

Mereka ini semuanya kandang apa yang mereka mahu adalah kuasa, bila diberikan kuasa mereka tidak akan berjaya untuk lakukan apa apa kerana mereka tidak pernah memikirkan mengenai pentadbiran tetapi hanya memikirkan mengenai bagaimana mahu mendapat kuasa. Bila dapat kuasa mereka tidak tahu nak buat apa. Hidup mereka penuh dengan khianat, dombaan dan fitnah dan inilah senjata mereka yang meracun rakyat semoga mereka diberikan kuasa, Pengundi Bagan Pinang perlu berhati hati dan perlu bijak membuat pilihan.

Kini PAS dan PKR hanya merupakan badut kepada DAP kerana mereka mahukan sangat DAP menjadi rakan mereka bagi merampas kuasa dari Barisan National. PAS sanggup tutup mata apabila Elizebeth Wong mendedahkan dan memperagakan alat sulitnya yang tidak lagi sulit, Nik Aziz juga mungin sudah tenguk.....!

Lantas Nik Aziz berkata, dia tak salah….dia kangkang macam tuh pun tak salah , yang salah yang ambil gambar, yang benarkan ambil gambar tak salah, macam mana mamat itu masuk jika tidak dibenarkan masuk, macam mana mamat itu, kekasih beliau boleh masuk dalam keadaan beliau tidur sambil mulut bawah menghirup udara nyaman jika bukan beliau yang benarkan.
Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.