Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Saturday, November 27, 2010

Seluruh Homoseks Sedunia Sedang Mengikuti Kes Liwat II.....

Kapal Sinki Karat memberi amaran kepada Hakim Mahkamah Tinggi bahawa seluruh dunia sedang mengikuti perkembangan kes liwat 2 Anwar. Semalam, Hakim Mahkamah Tinggi telah pun memohon maaf kepada Kapal Sinki Karat dan hari ini pula di suruh berhati-hati dijalan raya. But the world too pre occupied with North/South Korea punya isu, who cares about old bai Singh in wheelchair.....? Sekarang ni dorang bawa pula agen-agen yahudi dari Amerika.

The world is watching Sodomy II, reminds Karpal.

Senior lawyer Karpal Singh has reminded the judge presiding over the Anwar Ibrahim trial that the case is under worldwide scrutiny.

In applying for High Court judge Justice Mohamad Zabidin Mohd Diah to voluntarily recuse himself, Karpal said the comments made by United States Secretary of State Hillary Clinton and the presence of US embassy officials observing the trial proves that. Malaysiakini

And This:

Karpal berkata, "Komen yang dibuat oleh Setiausaha Negara, Amerika Syarikat dan kehadiran pegawai kedutaan negara berkenaan yang mengikuti perbicaraan tersebut membuktikan perkara itu."

"Hilary Clinton menggesa supaya perbicaraan adil dijalankan. Kehadiran pegawai kedutaan asing sebagai pemerhati membuktikan perkara itu,” katanya.

"Saya beri amaran sekiranya hakim tetap ingin meneruskan perbuatan bias, bersiap sedia hadapi kemungkinan," katanya lagi.

Karpal juga mengingatkan mahkamah bahawa mengikut Artikel 5(1) dalam Perlembagaan Persekutuan, semua rakyat negara ini berhak mendapat pengadilan di mahkamah terbuka.

Rakyat dah muak dengan sandiwara bahlul Anwar ni. Apa yang rakyat peduli ialah, harga minyak bila nak turun.......? Tol bila nak turun harga.......? Beras bila nak turun harga.......? Gaji bila nak naik.......? Bonus bila nak bagi.......? Pendidikan bila nak berikan secara percuma.......? Nyamuk aedes bila nak dibasmi.......? Jalan bila nak dibaiki.......? Pengangkutan awam bila nak dinaiktaraf.......?

Bila penghakiman berpihak kepada pembangkang, Karpal Sinki Karat dan anjing-anjing belaan Pakatan puji hakim melambung, teluslah, adillah. Bila tak berpihak kepada pembangkang, kutuk habis-habisan tak kasi chance punya. Bila Karpal Sinki Karat tu kata Anwar perlu bertaubat, anjing-anjing belaan Pakatan senyap menikus. Takut nak comment sebab takut kena tengking ngan Karpal Singki Karat.

Siapalah Karpal Singh ni. Seorang peguam yang OKU ja. Dia ingat dia Ketua kepada Ketua Hakim Negara.......? Senang-senang suruh orang berhenti, nak ikut cakap dia jer.......? Lepas tu main ugut-ugut pula.......? Samseng Singh is King ni, letak atas kerusi roda dia lepas tu tolak laju-laju turun tangga ja.

Patutnya Karpal Sinki kata, "Seluruh golongan homoseks sedunia sedang mengikuti kes ini".

Print Friendly and PDF
There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.