Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Saturday, November 27, 2010

Pengjahanam Melayu.....?



Aku bosan.......!

Aku benci.......!

Aku meluat.......!

Ini lah perasaan aku masa ni, bila baca paper dan baca blog, hari-hari.

Tapi pasal dah jadi hobi, aku tak leh tidak tetap nak baca gak blog2 ni, walaupun dah benci, dah bosan dan dah meluat giler.......!

Kalau sayangkan Tanah Melayu ni, dan mahukan orang Melayu yang terus memerintah, sebab ini tanah kita, aku nak senaraikan nama keparat-keparat yang patut kita lingkupkan, sebelum dia lingkupkan negara kita ni....


Anwar Beraim - peliwat tegar, barua yahudi, raja putar belit, pengkhianat bangsa dan banyak lagi.......!


Lim Kit Siang - komunis, bapak Lim Akun Eng, penyokong Lee Kuan Yew, bercita-cita nak jadikan Malaysia ni macam Singapork, nak menghapuskan kesultanan Melayu, ketuanan Melayu, nakkan taraf Bumiputera sama macam Melayu, penyokong PKM - Chin Peng.


Nik Aziz - Mursyidul Am PAS konon (ptuih!), pengeluar fatwa2 sesat, merosakkan minda dan akidah orang-orang Islam, suka mengkafirkan orang lain, setuju kalimah Allah digunakan ugama lain, menghalang perpaduan UMNO dan PAS tapi rela bersahabat dengan DAP (komunis), PKR (peliwat) dan juga SYAITAN.......!


Ronnie Liu - kepala samseng, sama macam kit siang, dia ni yang dok picit telor MB Selangor, Kalid gagap, perompak pasir Selangor.......!


Kalid Gagap - lembu di cucuk idong, bodoh macam lembu, tapi hati jahat, busuk.......! Buta2 ikut cakap DAP, satu hari aku rasa dia ni kena penampar jugak macam Akun Eng.


Lim Akun Eng - si keparat yang merempat dari Melaka, diangkat pulak oleh Cina Penang jadi KM Penang. Orang India kat Buah pala dah kena halau, sekarang nak halau orang Melayu pulak, bior pulau tu jadi pulau untuk Cina je, haram jadah.......! Lepas tu mengaku pula nak memerintah negeri macam stail Khalifah Umar Abd Aziz, ini yang orang PAS dok bangga2 ni, tak abis2 dok jilat bontot Akun Eng.



Kalimullah / Raja Petra - dua anak haram yang patut di humban dalam ISA kerana menyebarkan fitnah dan memburukkan nama Malaysia kepada dunia luar.


Karpal Singh - dia ni takpa, dah nak mampus dah. Tapi dia ada anak, Gobind Deo, sama je jahatnya dengan bapak dia, hati-hati dengan benggali sekor ni.......! Langkah mayat dia dulu kalau nak buat Negara Islam.....


Nizar Jamaludin - pukimak haramjadah ni memang talibarut DAP. Aku pelik dengan orang Pasir Panjang dan Bukit Gantang boleh undi mangkuk jamban ni jadi wakil rakyat korang. Korang tak malu ke tengok perangai dia ni dalam DUN Perak, macam monyet terlepas dari kandang...langsung takde adap sopan macam orang Melayu, macam orang Islam..


Kalid Gereja - dia ni yang sokong sangat orang Kristian boleh guna kalimah Allah. Memang layak kena pijak2 je muka dia ni.

Actually banyak lagi. Tapi yang 10 ni yang paling merbahaya pada masa ni.

TAPI, orang2 dalam BN jangan ingat korang betul semua.......! Kerja2 korang setakat ni, ada yang semakin OK, tapi ramai lagi yang macam TAIK, cakap tak serupa bikin. Patut ke aku list kan.......? Aku dah penat menaip ni.....

Nantilah, aku rehat dulu, ada masa nanti aku listkan pulak sapa orang2 dalam BN yang patut korang singkirkan supaya tak menyusahkan rakyat, supaya pemerintahan negara ni masih kekal milik orang Melayu.......

Print Friendly and PDF
There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.