Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Monday, February 14, 2011

Bangsar Oh Bangsar.......


Percaya atau tidak.......? Terdapat sebuah restoran di ibu negara iaitu di Bangsar yang menawarkan tayangan perempuan bogel dan separuh bogel beraksi di dalam kolam renang berhampiran dengan meja makan. Malah restoran ini turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung restoran tersebut. Sambil mengenyangkan perut, pengunjung restoran ini turut berpeluang mengenyangkan bawah perut. Selepas makan nasi makan orang pulak kah... kah... kah.... (ijin GMC)

Restoran ni yang sudah beroperasi lebih setahun lalu menjadi tumpuan lelaki-lelaki hidung belang di ibu kota. Pelayan-pelayan di restoran ini hanya mengenakan bikini dan rela bikini mereka disingkapkan sekiranya diminta berbuat demikian.


Salah seorang pengunjung yang mengongsikan gambar ini berkata "Restoran ini ibarat syurga dunia, jadi tempat kami release tension ".

Malah ada di antara pengunjung yang berpeluang untuk membawa balik perempuan yang diminati dari kolam renang tersebut.

Di bawah ini pula gambar salah seorang pengunjung yang sempat bergambar sebagai kenangan mengunjungi restoran syaitan tersebut. Wajah individu tersebut terpaksa dikaburkan, lelaki yang memeluk jalang itu adalah MELAYU.......


Apa dah jadi ni.......
Print Friendly and PDF

6 comments:

  1. HAI......HILANG..HILANG ..SAT!!! BALING,SIK,LANGKAWI,GRIK DAN WISMA..

    TETIBA SAMPAI SAMPAI BANSAR APA KEJADAHNYA NEI??...

    SEMATA2 NAK BONGKAR KERJA2 PAKATAN KERAJAAN LANGIT NIK AZIZ KA...

    KAH..KAH..KAHHHHH

    APA PUN SYABAS SUNGGUHKA !!

    ReplyDelete
  2. saya pernah tengok gambar ni.... .tapi gambar ni ceritanya di SIAM!!!mcm mana di Bangsar pula?fikir2 lah.....

    ReplyDelete
  3. pernah keluar dalam surat khabar dulu......tapi akhirnya wartawan yg menulis beritahu ianya hanya rekaan nya shj.....ianya palsu. bukan di malaysia

    ReplyDelete
  4. Bodoh lar korang nie dlm gambar tu aku lar masa trip kat Bangkok...lain kali kalu nak publish gambar jgn lar gelapkan..Muka aku hensem lar bodo...

    ReplyDelete
  5. Kah...kah...kah... (ijin GMC)

    Akhirnya semuanya tertipu dengan cerita ini. Sebenarnya gambar tu memang betul tetapi tempatnya bukanlah di Bangsar.

    Aku mohon maaf, tetapi sebenarnya saja aku petik artikal tu nak melihat sejauh mana keperhatinan pembaca mengenai isu ini.

    Biasanya hit blog aku ni tak ramai, tetapi masa artikal ni keluar, hit aku mencecah 2000 pengunjung. Terkejut juga aku. Malah yang memeranjatkan aku, ratusan email yang aku terima majoritinya bertanyakan "di Bangsar dekat mana restoran tu.......?". Ramai yang nak pi tengok antara percaya dengan tidak, tapi sedihnya tak ada yang sebut jom kita pi benteras. Yang berani masuk komen hanya 4 orang saja. Sepatutnya bertalu-talu aku kena balun.

    Kesimpulannya rakyat Malaysia, lebih-lebihnya MELAYU memang gemar meneliti cerita-cerita yang berunsurkan maksiat daripada ilmiah.

    ReplyDelete
  6. Huhuh..walau pon nie bukan kat malaysia..xpi pusat2 seumpama nie mmg wujud di malaysia ...cth otot2 di sebelah pwtc..90 % melayu beragama islam...siap ade lagi tmpt sex yg dikenali sebagai bilik gelap...setiap satu jam bilik tu akn ditutup bagi pekerja nk bersihkan " air2' yg ade ctu...benda nie dh lama operasi kt kl...kini ahli pusat tersebut telah mencecah beribu2 org...mustahil org berkuasa xtaw pusat nie wujud...hasil perbualan dgn pelanggan setia ke pusat tu...dia ckp..alah diorg mkn duit ma..dia org biasa dtg sini....so ape yg kite boleh buat?sape berani nk dedahkn perkara2 nie?aku xberani...nt sape nk jamin keselamatan aku?hahaha....so kesimpulan aku ckp je lah mlysia ini negara islam xpi tak islam pun...so tutup mata je....

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.