Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Thursday, January 17, 2013

Fucker Patrick Minta Maaf.......?


Kah...Kah...Kah... (GMC pinjam sat tag ni) Fucker Patrick minta maaf....... Mungkin setelah mendapat nasihat dari Ulama Pro Kalimah Allah digunakan dalam bible, Fucker Partick memohon maaf.

Amboih begitu senang minta maaf.......!!!!!!!

Setelah satu dunia membaca carutan beliau pada Quran.......


begitu mudah mohon maaf. Dah la tu, minta maaf melalui FB aja. Apa dia ingat semua umat Islam di Malaysia ni khasnya dan di dunia amnya ada FB and jadi friend dia.......?

Fucker Patrick sewajibnya memohong maaf secara terbuka sama ada di TV ataupun melalui akhbar (akhbar Melayu). Umat Islam mahu memaaf or not terpulang laaaaaaa......

Tapi bagi aku....... say sorry nak maafkan Fucker Partick. Perangai DAP ni sejak azali lagi dok menghina Islam. Lebih-lebih lagi bila bersekedudukan dengan PAS.




Print Friendly and PDF

3 comments:

  1. marah-marah juga.. tapi bila firaun ni buat filem cintan-cintun, berebut-rebut lak gi beli tiket wayang nak tengok.. boikotkan aje bagi dia telokop!

    ReplyDelete
  2. salam tuan, mohon bertaut diblog tuan yang hebat nii

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.