Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Saturday, March 5, 2011

Pemalsuan Berlaku Antara KTMSB Dan KTH.......?

Sekali lagi aku terpanggil untuk mengambil artikal dari blog DKS. Aku tak tahu apa yang DKS ni geram sangat pada KHTP. Hampir semua update yg dia buat berkisarkan Kulim Hi-Tech. Tapi tak mengapa....... asalkan Kedah kita sama-sama benam. Kerajaan PAS Kedah kini bertambah angkuh sekarang.......

Ikutilah kisahnya:

----------------------------------------------------------------


Kali ni aku nak cerita pula hasil korekan yg aku dapat pasai hubungan KTH (Kulim Hi- Tech Engineering) dan KTMSB (Kulim Technology Marketing Sdn Bhd). Seronok juga kalau dok lepak menyembang dgn geng2 KTPC ni…

Kes ni melibatkan AKTY Technologies Sdn Bhd (dulu nama Hitachi Metals Eletronics (M) Sdn Bhd - Hishamuddin dan Abu Bakar) di Prai, dengan cara yang salah. Ahmad Zaidi Md Zain telah menggunakan satu syarikat KHT Engineering bersama Noor Hakimi yang juga pemilik syarikat Pisco Engineering, untuk mendapatkan kontrak dari syarikat AKTY.


 Hebat PISCO... eguipment yg ada sama saja macam di KTMSB Techno Center.
Kalau benar apa yg tercatit tu ada... TAHNIAH aku ucapkan.
Seorang usahawan yg berjaya. Jgn sekadar buat show saja...

Apa yg tak betoinya…

Depa ni pakat kata kononnya Hakimi ni buka KHT Engineering macam anak syarikat KTMSB dan dia mengaku mesin-mesin di Techno Centre milik KTPC adalah milik KHT Engineering. Malah ’business card’ KHT Engineering dibuat menyerupai kad Kulim KTMSB di mana Annuar Mohd Saffar ialah Pengarah Eksekutif, dan Ahmad Zaidi Md Zain ialah Penolong Pengurus (la mungkin dah jadi Pengurus Kanan).

 Apakah rahsia disebalik logo yg hampit 99 peratus sama...?
Muskil... muskil...

Malah KHT juga turut ditulis di kad tersebut sebagai singkatan kepada Kulim Hi-Tech. Perkara ni boleh disahkan oleh AKTY. Bagaimana pun tak di akui kebenarannya oleh Annuar Mohd Saffar dan Ahmad Zaidi Md Zain, malah mereka memberi laporan bahawa tak tau perkara ini berlaku dan berjalan di depan mata mereka selama dua tahun tanpa disedari langsung (amat mustahil). Macam mana MB dok selalu kata “tak tau… tak tau…” macam tu la anak buah dia…

Polis repot dah buat oleh KTPC, tapi dengaq kata, polis Kulim tak follow up. Ni kira kes tipu (deception). Company ni hanya buat surat minta maaf saja apabila benda ni semua orang tau.

----------------------------------------------------------------

Macam tak percaya pula aku dengan apa yang diceritakan, tapi bila diteliti kerja laku mangkuk hayun KTMSB dan KTH ni, aku yakin mampu dibuat. Kerja sebegini begitu licik sekali. Betul-betul jenyah kolar putih yang professional. Tergamak menipu begitu sekali.
Print Friendly and PDF

2 comments:

  1. Salam bro...

    Teruskan pendedahan demi pendedahan...
    Rakyat Kedah berhak tahu adanya kutu brahak dalam kerajaan sekarang ni....buat kerja buat betul-betul...buat kerja macam orang Islam....

    ReplyDelete
  2. Aku rasa tak sabak dah .Bila laa nak plihanraya.Nak undi BN niiii.Tapi syarat calon kena bersih dan baik.PAS pun terok.

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.