Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Sunday, October 31, 2010

PRU 12 PAS Tanpa PKR dan DAP.....?

Tertari aku dengan penulisan Gunung Mat Cincang bertajuk AGENDA “SULIT” PAS……sukar dihidu… PKR/DAP...kah...kah..kahhh.....

Assalamu'alaikum.....,

Telah lama ku pendam akan kebenaran yang diluahkan oleh GMC ini. Cukup pintar dan kamu mencungkil sidikit demi sedikit apa yang ada di Batu 9. Siapa sebenarnya kamu ini.....? Ada kala kamu hentam PAS, ada kala kamu menghentam PKR dan ada kala kamu menghentam UMNO. Aku hairan dari mana kamu mengorek semua ini.....? Aku tidak menolak akan kebenarannya kerana sepanjang aku mengikuti blog GMC, ternyata kebenarannya ada.

Aku cukup berminat dengan tajuk PRU13 PAS tanpa PKR dan DAP. Munkin pembaca tertanya-tanya akan kebenaranya. Dari lubuk hati ini aku yakin dengan apa yang diperkatankan. Tepati bukti yang kamu ada tu saya harap tidak dikeluarkan lagi kerana belum tiba masanya. Saya mohon bekerjasama bahan bukti yang kamu ada dapat kita gabungkan bersama dengan pengakuan yang akan disuarakan nanti.

Secara kasar apa perkara ini mula wujud sekitar Mac 2009. Bertambah hangat perbincangan ini di Batu 9 dibincang di dalam mesyuarat Dewan Harian PAS Kedah apabila berlaku tidak puas hati EXCO PKR untuk keluar parti. Sebab itu hingga kehari ini, PAS cukup jaga ahli-ahli "Kelab Penyokong PAS" lebih dari ahlinya sendiri.

PAS tanpa PKR dan DAP ini boleh dapat maklumat terperinci dari:

1. YB Phahrolrazi bin Hj Zawawi
2. YB Hj Mohd Taulan bin Md Rasul
3. YB Hj Amiruddin bin Hj Hamzah
4. YB Dr. Ismail bin Salleh
5. YB Hjh Aishah binti Hj Ghazali
6. Hj Hassan bin Abdul Razak
7. Mosoddak bin Hj Ahmad
8. Hj Abdul Rahim bin Andul Rahman
9. Zulkifli bin Yahaya
10. Fakhruzzaman bin Hj Jamil

Ada lagi yang saya tidak senaraikan kerana kepentingan mereka tidaklah sehebat nama-nama di atas.

Kepada 10 nama di atas sekiranya diajukan soalan ini hendaklah kamu berkata benar sekiranya kamu berpijak dengan perjuangan PAS sebenarnya.

Kertas kerja yang dibincangkan itu begitu padat dan penuh dengan strategi. UMNO sendir tidak mampu menyediakan sekemas itu. RM banyak turun pasti berjaya. Insyallah.

Kebelakangan ini kerap Dewan Harian PAS berbincang akan perkara ini memandangkan pengaruh dan penyokong Anwar semakin hilang. Persiapan telah dan siap diatur kerana banyak tempat-tempat di mana PKR dan DAP bertanding sedang dipantau oleh PAS untuk mengambilalih yang dikhaskan kepada ahli "Dewan Penyokong PAS".

Maaf GMC saya komen saya ini tidak di delete. Buat masa ini saya tidak dapat menulis di dalam blog saya memandangkan saya berada di luar negara dan masa saya agak terbatas.

Saya harap dapat bekerjasama dengan GMC.

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.