Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Tuesday, January 11, 2011

Hebatnya Ng Wei Aik.......

Kesian kalau tengok video seperti di bawah ni. Sampai barang dalam kedai yang tak kena mengena pun hang nak rampas, sampai peti sejuk dengan tong gas pun nak rampas.......! Dah la hang langgar kawasan DUN hang, guna gengster DAP yang lebih sudu dari kuah dari penguatkuasa MPPP dah tu berani hang cakap kurang ajaq suruh orang balik India.......! Kalau orang Melayu halau lu balik China lu mau ka.......? Celaka.....! Dasar bapak racist, cauvinist dan komunis.....! 

Persoalan di sini yang adakah benar setpol LGE celaka ni betul-betul telus didalam mengambil tindakan terhadap peniaga yang melanggar peraturan. Apa pasai tak berani kacau peniaga Cina.......? takut undi lari ka.......? takut kena pukui ka.......? CAT sungguh kerajaan DAP bangsat ni.......! Selama ni tak pernah diganggu pun Restoran Aliyar tu, tapi disebabkan kroni dia lapor bahawa ada kemalangan yang merempuh restoran tu, dan-dan ambil tindakan tunjuk lagak bergaya samseng.......! Cit.......!

Ng Wei Aik Celaka.......! Aku cabar hang ajak penguatkuasa MPPP ambil tindakan kepada peniaga-peniaga bangsa hang seperti gambar-gambar di bawah! Banyak lagi gambar kalau nak ambik, ni saja yang sempat aku ambik sambil lalu sebab aku pun bz hari ni. kalau aku betul-betul cari sampai malam, ingat 1 jam pun tak abih upload gambaq peniaga bangsa Cina yang menyalahi peraturan MPPP.





Gambar atas hanya sedikit, banyak lagi lokasi seperti di atas seperti Macalister Road, Perak Road, Paya Terubong, Air Itam, Campbell Street,Bukit Mertajam, Jalan Raja Uda (Butterworth), Chai Leng Park dan baaanyak lagi.......
Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.