Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Wednesday, May 15, 2013

Pengerusi Perhubungan Negeri Kedah Apa Dah Jadi.......?


Akhirnya sifat lembut dan akur kepada keputusan atasan telah memakan dirinya sendiri. Inilah  yang terjadi kepada Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Kedah yang juga Pengerusi Perhubungan BN Kedah Dato' Paduka Ahmad Bashah Md Hanipah tidak tersenarai di dalam barisan Exco negeri Kedah.

Aku tidak memihak pada mana-mana individu, janji BN berjaya merampas kembali Kedah cukup. Cuma agak terperanjat juga keadaan ini berlaku, walaupun aku pernah memberi komen pasal Tok Bashah ni.

Sejauh mana pihak-pihak tertentu memandang Tok Bashah entah laaaaaaa....... Selepas mengambil alih tugas sebagai PBPNK beliau dengan 4 kerat bersama teman-teman bertunkus lumus bekerja keras untuk mengambil kembali pemerintahan Kedah daripada PAS.

Usaha gigih beliau membuahkan hasil....... PRU13 Kedah milik BN. Terimakasih Tok Bashah.......

Tetapi usaha dan jasamu tiada siapa yang pandang.......





Print Friendly and PDF

3 comments:

  1. ahli umno sejati tidak kenal pangkat dan jawatan.
    beliau berkerja untuk parti.
    terima kasih atas perjuangan.
    lupakan pangkat. kerjalah untuk parti.

    ReplyDelete
  2. apa ingat dia bodo ke.
    dia pun dah pi teriak kat najib
    tunggulah
    dia akan jadi timbalan menteri jadi senator.

    lagi pun bn kedah menang bukan kerana umno sangat
    bn menang kerana rakyat melayu yang sayang umno
    harap umno kerja macam tahi kucing
    tak amanah duit ringgit
    sabotaj
    rak ikhlas

    ramai jadi kaya raya lepas pilihanraya
    kerana songlap duit.
    simpan nak lawan jawatan dalam umno.
    berjuang kelapa hotak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam pernahku dengar ayat ni...tapi di mana ya...?

      Delete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.