Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Monday, February 25, 2013

Tok Bashah Cabar MB Kedah Bubar DUN.......?

Tok Bashah ni tak dak kerja lain ka.......? Dah habis modai nak buat kerja dah kot. Tak payah la nak mencabar sana-sini, selesai la dulu masalah dalam UMNO tu. Bukanya hajat hati ni nak membuka pekong, hakikatnya mungkin UMNO Kedah senditi tahu.

Kalau dah tahu ramai penyokong PAS sudah mula mendesak MB mereka, sepatutnya Tok cari la perkara lain nak memenangkan hati pengundi. Banyak masalah lain lagi di Kedah tu. Sekarang ni bukannya masanya untuk cabar mencabar. Statement-statement sebegini sepatutnya bukannya datang dari pimpinan Perhubungan Negeri, lebih-lebih lagi yang bercita-cita tinggi nak menjadi MB Kedah.......

Saya bukannya dari golongan yang mempunyai darjah kebesaran. Sekadar rakyat biasa yang ingin melihat perubahan pada Kedah. PM belum mengistiharkan lagi bakal-bakal Calon DUN Kedah, dah haru biru, apatah lagi bila pengistiharan dibuat.

Kemenangan DUN BN di Kedah terletak di tangan Kedah Selatan, Kalau Tok tak berhati-hati, nescaya BN Kedah akan menerima keputusan yang sama seperti PRU12 di sana. Dalam amatan saya hanya Bayu saja yang dapat mengekalkan kemenangan.


Kalau la benar-benar Ustaz Zizan bubar DUN, adakah Tok dah bersedia......?

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.