Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Monday, March 19, 2012

Ayuh Anwar Dan Penyokong Tegar.......

Kepada Anwar Ibrahim....... aku cabar kamu, seandainya kamu berkata benar bahawasanya Datuk T berbohong dengan video Cina doll yang telah dikeluarkan adalah tidak benar, sila ambil tindakan:

Laksanakan SUMPAH LAKNAT

Lakukan UJIAN POLIGRAF

Tunjukkan JAM OMEGA

Segerakan SAMAN MAHKAMAH pada Datuk T

Atau

Video berikutnya akan keluar.......


Ingatlah wahai Anwar Ibrahin, kamu kini beransur-ansur hilang pengaruh. Mereka yang bersama kamu adalah mereka yang sekadar menumpang dumba politik kerana tiada tempat yang dapat mereka pergi.

Bertaubatlah dan jangan kamu mengadai maruah bangsa hanya kerana ingin menjadi Perdana Menteri. Pengaruh kamu hilang di Malaysia....... sanggup kamu mula gerakan "hand-shake" pula dengan negara luar terutamanya Yahudi, tidak ketinggalan juga Amerika dan Australia.

Ingat wahai Anwar Ibrahim....... apa yang telah berlaku di Thailand.......!!!!!!!
ataupun kita lebarkan sedikit ke China, Australia, Dubai, Indonesia, New York dan tidak ketinggalan Indonesia dan Hong Kong.......

Print Friendly and PDF

2 comments:

  1. lagi banyak cerita... lagi banyak sokongan yang sampai buat mu anwar... lembu pun dah hilang kepercayaan pada janji bn...

    ReplyDelete
  2. hehehe...bukti bergambar menunjukkan hanya kerusi yang menyokong Anwar....

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.