Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Tuesday, May 26, 2009

PAS Kedah Oooo PAS Kedah…..

Relau.

Aku heran yg orang dok kata Kerajaan PK Kedah dipimpin oleh PAS baguih dlm mentadbir negeri. Sampai la ni aku tak nampak lagi apa pun kemajuan yg depa buat. Canang MOU sana MOU sini hakikatnya rakyat kena tipu. Aku kesian tengok rakyat termasuk aku sendiri ditipu.

Aku tak memihak mana2 parti tapi la ni kerajaan PR Kedah bawah PAS yg memerintah, aku akan londeh satu persatu biar rakyat tau apa sebenarnya berlaku. Nasib laaaaa…..

Antara pembongkarang akan aku buat :

1. Hasil bumi Kedah (balak) dah ditelan masuk dlm perut sanggup sebuah syarikat milik Pegawai MB Kedah jolok kerongkong ambik balik…..

2. MOU oh MOU kemana menghilang…..

3. Jom ramai2 buat umrah…..

4. Exco dan Pegawai keluar Negara cari pelabur…..

5. Struktur pentadbiran MB Kedah yg unik…..

6. Apa tu PAS, PKR dan DAP dlm PR Kedah…..

7. Dan berkotak2 lagi…..

Aku malu bangsa aku diperbodohkan oleh bangsa sendiri lebih2 lagi sebuah parti yg memperjuangkan syiar Islam.

Ikutilah pembongkaran ini dari masa kesemasa…..
Print Friendly and PDF

3 comments:

  1. Biaq puak PKR tau yang depa la ni ken pemain dengan puak PAS...Kopiah atas kepala nampak macam 'alim tapi 'alim-'alim kucing....Aku kesian jugak kat geng PKR ni depa semua pecaya sangat ke PAS depa tak tau la ni PAS Kedah dah kaya raya yang depa hutang buat pejabat pun tak bayaq habis lagi.Hampa tak kesian kat kontraktor tu ka? Mintak la sikit kat PAS Kedah tu habuan bayaq hutang.Jangan sampai pejabat PKR Kedah kena sita dah la.

    Yang ketua-ketua PKR Kedah dok buat apa sampai PKR Kedah tak boleh apa pun. Lori-lori balak berselirat dok lalu kot pekan Alor Setar la ni sapa yang dapat konsesi balak? Takkan PKR Kedah tak dak bahagian kot? Malu aih...perintah sama-sama makan sorang-sorang. Tak aci la lagu tu. Kesian kat PKR Kedah...he...he....he....he....

    Aiman tak kesah....

    ReplyDelete
  2. Hang pa silap tu.Yang belidah bewak saja buat keja ni.Pemimpin ulama'tak takkan buat kerja2 haram jadah ni.semua tu Fitnah.Mana boleh Fitnah ulama'.ulama' tu kan pemimpin dan pebimbing? manakala ust2 pula pendakwah.Pas tu kan Islam? dan Islam tu PAS? Jangan dok fitnah PAS!
    Ada Bukti? Bila ? Sapa ? dimana? tak dak jgn tuduh! Tak baik tuhan marah ...tak msk surga .Aku kenai la sapa ulama'dalam Exco kedah tu...depa tak buat macam tu.depa buat pun untuk Agama.
    Jangan tudh ulama' na.

    Kalau depa tutuh balak pun nak kembong perut rakyat kedah juga.

    Tapi tunggu aku akan bagi bukti yang soheh.Baru kita londeh habis2 Ulama' ka ulaq dalam semak ka?

    Tunggu...kita tengok Allah s.w.t tu Adil atau tidak.

    Ada aku juga bukti2 panggil ust yang berkenaan Letak Quran lepas kita bukti sama2.nak tengok ulama ka ulaq dalam semak ka?
    Insyaallah!!! Allah Maha kaya dari ulama dan ust2 yang dok perintah dikedah la nei.

    ReplyDelete
  3. Puak2 PKR pun bukan bangang.Tapi nak buat macam mana.Penasihat umum depa sapa? Depa target lain Penasihat umum target lain.Pas Target lain.Tidak masakan Exco bertaraf ustaz pun lidah biawak! Berbohong pada rakyat.Harap kopiah dan serban tetapi lidah tak pernah betoi.Tapi tak pa Allah tak tipu kita.Insyaalah...Tunggu dan lihat!!Bala apa yang Allah akan turun pada puak2 yang pembohong ni. Insyaalah Allah berjaji tidak pernah mukir seperti bewak2 yang berjaji.

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.