Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Tuesday, February 28, 2012

Apa Orang PAS Nak Kata...?


Aku hairan apa la yang ngok sangat puak yang menentang Lynas ni.......?

Yang dok pulun puak-puak DAP dengan PKR dan pauk PAS haluan kiri.
Print Friendly and PDF

1 comment:

  1. Puak Melyu sama ada dalam PAS atupun PKR adalah tukang karut bagi memeriahan agenda DAP ataupun Cina yang kononnya meenentang Projek Lynas...sebab musababnya DAP dan puak-puak Cina kiasau menentangnya ialah...Projek itu adalah Projek Kerajaan BN, tapi kalau projek tu diusahakan oleh Cina DAP, tak ada sapa pun yang nak demo, tak ada tukang karut....gua rasalahlah, projek ternakan babi lagi bahaya dari Lynas, setakat ini bukti nyata dari ancaman ternakana babi ialah virus JE, pencemaran air dan udara yang sangat ketara...tapi adakah DAP, Cina kiasau dan Melayu PAS serta PKR ambil peduli. Contoh di kampung Selamat Tasek Gelugur..apa dah jadi dengan Sungai di kampung air Melintas yang mengalir melalui kawasan penempatan Melayu...sapa ada ambil peduli.....di mana tukang karut Melayu PAS dan PKR...sebabnya projek ternakan babi itu diusahakan oleh Cina...tapi kalau projek ternakan babi tu oleh Melayu ataupun Kerajaan.........

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.