Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Tuesday, December 14, 2010

Teka-Teki Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah Terjawab.......?

Haru biru aku baca bab teka-teki sapa pegang Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Kedah ni. Macam-macam presapsi yang keluaq. Ada yang hentam, ada yang puji, ada yang ampu dan ada yang mengada.

Sepanjang aku dok musing serata Kedah dan Kuala Lumpur, seronok juga dengar cerita lagu ni. Bukannya apa, ramai dok cuba cari lubang mana yang sesuai depa nak runtun nanti. 

Kepada GMC jangan dok latah sangat, kesian aku tengok orang dok mengelisah nak tau jawapan tu...... Bab runtun tu memang dah jagi amalan puak-puak UMNO. Bab mencari kesalahan ni memang kerja depa. Kita tengok la nanti..... puak yang dulu dok mengata kepada calon-calon Pengerusi ni nak kalih pi kat sapa..... Memandangkan hang dok acah lempaq dadu...... Biaq aku lempaq dulu lah.......

Untuk tidak mengecewakan semua........
SAKSIKANLAHhhhhhhh.......

video

Jangan marah.............................

Print Friendly and PDF

1 comment:

  1. Saudara semua,

    Sebagai org Melayu, kita menunggu siapakah yg akan menjadi pemimpin alaf baru utk Negeri Kedah.

    Negeri Kedah mempunyai sejarah hitam dan puteh yg panjang. Justeru itu PM Najib mesti membuat penilaian yg rapi sebelum menjadi seperti Pak Lah Bodowi!

    Rakyat Kedah telah lama pandai politik! Bukan baru!

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.