Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Thursday, August 12, 2010

Gempar…..! Ronnie Liu Dan Tony Pua Buat Promosi Ramadhan Di Selangor.

Ini bulan Ramadhan ni, aku cuba nak control tak nak marah, tapi tak mana bisa aku buat begitu? Asal aku tengok karipap je kat Bazaar Ramadhan aku terus teringat ARE U OK? Fobia aku dengan Karipap! Euuwww!

Aku nak share dengan korang sikit promotion yang telah disediakan oleh Ronnie Liu bersama-sama Tony Pua bersempena bulan Ramadhan yang mulia ini:

Iklan ini aku jumpa dala paper The Star! Best kan? At Least DAp pun dah join bagi promotion untuk Ramadhan ni! Hari tu ada beberapa pemimpin dari UMNO mintak Pakatan Haram supaya tutup pusat hiburan dan rumah urut!

Nah! DAP jawab balik dengan promosi FREE BEER! TAKE BEER

DAP dengan terang-terangan menunujukkan siapa yang berkuasa, sebab tu lah mereka ambil satu muka surat dalam paper the Star bagi tunjuk iklan ini! Kira macam dia mau tunjuk siapa bos la kan?

Tapi takpe blogger anak haram dari PAS dan PKR yang bangsa melayu Islam akan datang dan defend tuan-tuan mereka dari kalangan DAP ni, yalah kalau tak defend nanti miss soru pulak kang!

WAHAI PEMIMPIN PAS DI SELANGOR! INI SATU TAMPARAN KEPADA KAMU! ADAKAH KAMU AKAN BERDIAM DIRI.....? Mereka siap nak bukak kat Kota Damansara lagi, tempat tu kan majoriti penduduk dia adalah melayu?

Aku percaya si Bapak Syaitan Nicky Ajis Harami tu akan kata takpe, DAP punya pasal dia akan pastikan pintu SORGA akan dibuka seluas-luasnya kan?

Dah terlanjur korang baca kat sini, elok kiranya korang baca pasal si TONY PUA NI, kalau korang baca apa yang ditulis oleh blogger Apanama itu, maka korang akan tahu siapa Tony Pua ni sebenarnya.

Semalam kecoh dalam opis Kalid Gagap, dia terjumpa satu kamera yang disembunyi..jeng..jeng..jeng, apa cerita ni sebenarnya? Baca kat sini, BLOGGER MARAHKU menulis tentang SELANGORGATE!

TAKEBEER.....! TAKEBEER.....! TAKEBEER.....!

Dipetik Dari: House PK
Print Friendly and PDF

6 comments:

  1. Selamat Berpuasa. Iklan ini daripada Suratkhabar Star. Suratkhabar Star tu DAP punya ke. Kenapa Editor Star tak hormatkan Islam. Dia boleh benarkan atau tak benarkan penerbitan. Mohon penjelasan

    ReplyDelete
  2. Tanya KHALID CARLSBERG TAJA KE?

    ReplyDelete
  3. tu poster la mangkukk....
    nik aziz rasmikan ke??

    ReplyDelete
  4. NI LA KETURUNAN GEE HIN & HAI SAN YANG MASUK KE TANAH MELAYU DULU , KALAU DAH KETURUNAN KONGSI GELAP SAMPAI BILA-BILA PUN ATI PERUT NYA GELAPPPPP ! KERAT 18 JER....!

    ReplyDelete
  5. kah..kah,,,kalu dah umno...mmg lawan semua tak btol.....lagi kau kutuk nik aziz lagi la kau kena benam dlm lumpur...hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. Kalau Pengurusan Asia Cafe seksyen 15, subang jaya letak gambar Pork Nik Aziz kat dalam kedai, comfirm boleh jadi tarikan punya. Islam hanylah alat untuk Pork Nik meraih kuasa dunia, wahai si tua kutuk kau tunggulah azab tuhan keatas kau

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.