Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Tuesday, June 19, 2012

Perak Di Hina.......



Aduh....... kerana terlalu kemaruk gilakan kuasa, panji-panji negeri turut terhina. Itu pun jangan ada hati nak ke Putrajaya. Bendera negeri sendiri pun tak tahu mana atas and mana bawahnya. Protokol susunan bendera pun tak betul.......

Rasanya kalau dapat Putrajaya or Negeri Perak, tentunya terbalik kuang macam tu juga la.......

Walaupun aku bukan anak Perak, aku rasa amat terhina apabila panji-panji negeri diperlekehkan.

Dah la dulu menghiha Raja sampai tidur atas jalan, ini bendera pula.......


Anak Perak oiiiiiii, hangpa tak rasa apa-apa ka.......?

Print Friendly and PDF

2 comments:

  1. cina DAPigs mmg celaka,nak berpolitik pun jgn la jadi politik perosak.

    ReplyDelete
  2. oi gamba taun bila ni... itu la main cekop je

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

There was an error in this gadget

Followers

Blog Ikuti.