Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Friday, April 16, 2010

Tolak Botol Kicap, Pilih Botol Todi..... Tu Dia PAS FOR ALL.....

Di Kelantan masa dalam UMNO, Zaid dikenali dengan nama Zaid Brandi... Alhamdulillah kerana dia sudah terkenal dengan Zaid Brandi di kalangan rakyat Kelantan sendiri…..

Memang benar Pakatan Rakyat terutama PAS tidak kisah samada calon pilihan mereka kaki Brandi/todi atau pun calun botol kicap..... janji jika botol kicap PAS mampu copkan botol kicap itu dengan ulama Wa mau garu lu…lu mau garu wa ka..asalkan calun tersebut mampu memenangkan mereka..

Syarat utamanya jangan sesekali calun tersebut tidak menyanggah politik mereka….. mufti pun PAS anggap bapak Syaitan jika tidak menyokong perjuangan mereka…

Jadi tidak hairanlah jika ulama Sliparnya lebih awal lagi sudah bersabda….. syaitan pun jika dicalunkan PAS sanggup sokong jika bersama dengan perjuangan mereka….. inikan pula Brandi air kecing syaitan yang menjadi minuman resmi pemimpin mereka…..

Tidak temasuk ulama laksa cina….. yang melantak tidak hirau haram dan halanya…janji dapat memenuhi nafsu seleranya itu pun langau-langau PAS masih saggup mengaku itulah pemimpin terbaik mereka…..

Kononnya….. “pun begitu dahulunya YB Saifudin Nasution memberi kenangan manis kepada pengundi berbagai bangsa!” tegas langau mereka janji pemimpin tersebut mampu bersabda wa mau garu lu….. ka….. atau lu mau garu wa ka…..

Jadi di hulu Selangor factor calun samada kaki botol,kaki todi,kaki melantak laksa cina dikaki lima yang belum tentu atau sudah pasti haram itu tidak termasuk dalam fatwa ulama King Leather….. maupun ulama slipar….. tidak masakan ada fir’un kecik dan besar dalam politik mereka.

Ini telah dibuktikan oleh bekas hulubalang mereka….. yang sudah puas mereka mengampu telornya satu ketika …..

Hari ini hulubalang yang mampu berkhutbah dan berceramah tersebut….. sudah bertaraf haiwan kepada mereka kerana tidak dapat terus menjadi lembu seperti mereka.....

Inilah nilai pemimpin pada mereka..…tuak, arak, anjing dan babi bukan lagi ukuran nilai pemimpin Islam pada mereka….. kerana mereka mampu mencipta anjing menjadi kucing….. babi menjadi kambing..... halal bila berada dalam dakapan mereka…..

Haram pula hukumnya jika terlepas dan mengigit pemimpin mereka…..

Hari ini isu kapiaq..... PAS tidak lagi mampu bersuara…menempik dan bertakbir…kerana bekas “KETUA DEWAN ULAMAK PAS” pernah berfatwa dan menjelaskan ciri-ciri munafik yang bijak bermuka-muka.....

orang-orang munafiq ini mereka yang mengmbil orang-orang kafir buat kawan baik.

Sehidup semati.

Sesirih sepinang,
sebantal, setelaga setimba,
semampus sehidup.
Semerintah negeri, sedewan.
Sama-sama jadi wakil rakyat,
sama-sama jadi menteri,
sama-sama jadi exco,
sama-sama jadi timbalan menteri,
sama sama mengampu sesame mereka.….

Siapa adik kakak yang sedang berkempin untuk menipu bangsa di Hulu Selangor hari ini…???

Fatwa dari bekas “KETUA DEWAN ULAMA PAS”…..

Itulah dia pemimpin-pemimpin yang munafik yang wajib disepak kelongkang saja kerana bijak bermuka-muka dengan hukum Allah ta'alla..lebih-lebih lagi yang sudah jelas kaki todi dan arak yang kecewa….. lebih baik memilih botol kicap dari botol Todi !!

Hari ini terbukti setakat kaki todi..... kaki melantak laksa cina yang haram halalnya tidak diambil kira itu bukan ukuran untuk memilih pemimpin pada mereka..... yang penting mampu memutaq belit bangsa.....

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.