Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Thursday, April 1, 2010

Mesyuarat Biro Politik PKR Panaasss.....?

Jam sekarang 11.45 malam, difahamkan Mesyuarat Biro Politik PKR sedang “panaaasss…” walaupun ada aircond ditempat bersidang Anwar dan barua baruanya!

Hangat untuk menentukan siapa bakal menjadi calon bagi PRK Hulu Selangor??

Pada awalnya tempat mesyuarat seharusnya diadakan di Pejabat Pusat PKR Tropicana tetapi pada saat-saat akhir dipindahkan ke kediaman rasmi Anwar….

Menurut maklumat dari dalam kain PKR, sememangnya sudah ada pergeseran dingin sebelum mesyuarat dimulakan oleh kerana pilihan calon yang tidak sinonim atau pun dalam bahasa pasar yang lebih sopan disebut “tak sebulu”

Anwar Ibrahim mahukan Zaid Ibrahim.
Azmin Ali pula tak setuju, beliau menggunakan Sivarasa dan Manikavasagam untuk melobi sekuat-kuatnya calon berbangsa India iaitu seorang peguam bernama Surentheran.

Diwaktu yang sama Ketua AMK yang kontot dan buncit pernah dikaitkan dengan cerita lucu terkencing didalam seluar..., beliau juga cuba dilobi oleh sayap parti yang sedang diliwat oleh Anwar….

Perhubungan PKR Selangor mahukan Ketua Cabang PKR Kelana Jaya, Tuan Syed Shahir yang dipercayai mampu menarik undi bukan melayu memandangkan beliau merupakan orang nombor satu kesatuan pekerja-pekerja berbilang kaum dinegara ini – MTUC.

Kita tunggu apakah keputusannya….

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.