Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Sunday, April 25, 2010

Sampai Bila PAS Mampu Pertahankan Anwar.....?



PAS hanya berani menentang UMNO yang dianggap sebagai musuh. Di sinilah terletaknya psychosis PAS, di mana mereka sentiasa duduk dalam khayalan dan dilema, mecipta musuh UMNO yang tidak wujud - maka diwujudkan musuh bayangan itu semata-mata untuk dijadikan objek atau sasaran politik. Pada mereka UMNOlah musuh nombor satu yang mesti ditentang habis2san, mesti dijatuhkan, mesti dihapuskan. Perang terhadap UMNO dikatakan sebagai jihad, kalau mati dianggap syahid. Raja2 Melayu mesti ditentang sebab kononya mereka Freemason dan meyokong Yahudi, maka Raja2 mesti ditentang (agenda KOMINIS), dan orang2 PAS sanggup berguling2 di jalan Bukit Chandan - sedangkan orang2 DAP pun tak buat macam itu!

Kalau dulu Hj Hadi dengan Amanatnya, sering menggunakan istilah "taghut" terhadap UMNO, dan istilah "kafir harbi" terhadap DAP, tetapi sekarang Hj Hadi sanggup berdakap dengan pemimpin2 DAP. Saya dulu selalu ikut ceramah2 Hj Hadi dan dengar pita2 rakaman ceramah beliau semasa

"ERA KEBANGKITAN ISLAM ANJURAN CIA"

tahun-tahun 80an dulu - dan semasa zaman peristiwa Memali tu. Tahun 1980an kononnya era kebangkitan Islam (ya, ala Anwar Ibrahim) - tetapi sebenarnya agenda CIA! Gerakan dakwah (wanita mula pakai tudung litup) pada mulanya dimulakan oleh para pelajar Melayu di luar negara kerana mereka mengalami CULTURE SHOCK di Barat - iaitu dengan gaya hidup seks bebas.

Ceramah agama diberikan semasa dalam perjalanan bas dari Heathrow ke MSD di London. Yang bagi ceramah dalam bas itu pun kebetulan budak MCKK (geng2 Anwar), dia kata seks di Barat tu macam style itik (saya masih ingat kata-kata itu) - tetapi apa kurangnya dengan LGBT Anwar?

Jadi ada pelajar Melayu yang mulakan hidup "secara Islam" kononnya (ramai pelajar2 wanita Melayu yang terpaksa dikahwinkan semasa itu - dengan pelajar2 Melayu lelaki yang tidak dapat mengawal nafsu seks) untuk menangkis budaya Barat tersebut. Di masa yang sama, ramai juga pelajar2 Melayu yang hanyut, mereka seronok berkepit dengan perempuan Mat Salleh, dan masing2 sibuk dengan hi-fi set dan muzik, dan mereka pun sibuk minum minuman keras - dan inilah budaya yang telah jangkit kepada Zaid Ibrahim.

Melayu terbahagi kepada 3 kelompok utama, pertama yang sibuk dengan dakwah dan Islam, kedua, mereka yang hanyut dengan Mat Salleh dan budaya Mat Salleh, dan ketiga - yang biasa2 je, tak sana tak sini. Musa Hitam mulakan program FLOOD THE MARKET, hantar Melayu2 ni ramai2 pergi ke luar negara, ke UK, Europe, USA, Australia, New Zealand dan sebagainya.

Harapan kerajaan pada masa itu hanyalah 50% success rate sahaja pun sudah cukup untuk meningkatkan kamampuan Melayu di Malaysia. Dan mereka inilah harapan bangsa, yang telah balik ke Malaysia setelah tamat pengajian, berjawatan tinggi - TETAPI RAMAI YANG KEMUDIANNYA MENENTANG KERAJAAN MELALUI PAS DAN PKR.

Inilah Melayu yang lupa daratan, tidak pernah fikir siapa yang menaja mereka ke menara gading di luar negara. Mereka-mereka inilah yang menjadi pemimpin2 radikal dalam PAS dan PKR sekarang - yang berpakat mahu jatuhkan UMNO. Mereka ini termasuklah keluaran MCKK seperti Anwar Ibrahim (PKR), Sallehudin Ayub (PAS), Hatta Ramli (PAS) dan sebagainya.

Kita tidak sedar perancangan CIA menggunakan gerakan2 Islam untuk hancurkan Islam. Dalam percaturan ini, Russia menakluk Afghanistan pada bulan Disember (Krismas) 1979. CIA mengatur strategi menggunakan kumpulan2 mujahideen (mereka inilah yang kemudian dilabelkan sebagai "Al Qaeda") yang diberikan bantuan kewangan, latihan ketenteraan dan senjata untuk menentang Russia. Russia mewujudkan rejim boneka Babrak Karmal yang dilatih di Russia sejak kecil (diambil semasa kanak2 dan telah melalui mind control programming oleh KGB).

Amerika sponsor Gulbuddin Hekmatiyar - kawan Anwar. Gulbuddin dan Anwar sama2 agen CIA, sehingga Gulbuddin di bawa oleh Anwar ke Malaysia dan dijaja di seluruh pelusuk tanah air untuk kempen anti-Russia. Semua ini hanya gimik politik jangkapanjang yang pada ketika itu ramai yang tidak tahu apakah motif sebenar pergolakan Aghanistan. Afghanistan hampir menubuhkan sebuah repulik Islam yang kuat kepada tradisi agama melalui Rabbani, tetapi terpaksa berhadapan dengan Mas'ud.

Pada masa itulah Gulbuddin menghancurkan kejayaan Rabbani. CIA menaja Taliban dan dengan mudah Taliban mengambil alih kuasa. Tetapi apakah motif jangkapanjang pergolakan ini? YA, MOTIFNYA ADALAH PSYOPS WTC-911, DI MANA AFGHANISTAN DISERANG DENGAN ALASAN TALIBAN MELINDUNGI OSAMA LADEN.

Kesemua ini adalah mengarut, tetapi ianya sudah pun berlalu, sehinggalah serangan ke atas Iraq (yang disokong oleh Anwar). The next step - ura2 nak serang Iran, tapi sampai sekarang tak menajdi lagi. Jadi apakah perancangan seterusnya? Anwar pasti tahu sebab dia agen CIA. Di rantau ini, CIA cuba buat kacau bilau melalui Thaksin, dan sekarang penyokong Thaksin (baju merah) mahu UNITED NATIONS TO INTERVENE!

Inilah rancangan sebenar, mahu kucar-kacirkan rantau ini sehingga UN akan berkuasa di sini. Dulu ini pernah telah berlaku di Balkan. Anything can happen here now. So, saya seru semua orang Islam di sini supaya bersatu menentang musuh2 Islam yang sebenar, bukan bergaduh sesama sendiri. Mereka pecah dan perintah kita, kita pun bercakar sesama sendiri. Lihat apa yang berlaku di Afghanistan, di Bosnia, di Iraq?

Kepada orang2 PAS, ingatlah UMNO adalah saudara kamu - dan kamu kena jawab ini di akhirat kelak - kita bukan hidup dan berpolitik di sini sahaja.
Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.