Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Friday, April 16, 2010

Beribu-ribu Orang Hadiri ceramah Anwar Ibrahim di P94 !

A picture tells a thousand words.....!

Inilah yang penulis boleh katakan apabila melihat foto dibawah. Jelas sekali bahawa Pakatan Rakyat gagal untuk menarik minat rakyat Hulu Selangor. Ceramah di adakan di Dewan Cina, Kuala Kubu Bahru.

Kita pun tahu bahawa Anwar Ibrahim amat mengharapkan undi daripada kaum Cina di Hulu Selangor tetapi jika beginilah sambutan yang diterima, Pakatan Rakyat pasti akan tewas.

Beribu-ribu' hadirin yang datang ke ceramah Pakatan Rakyat.

Apa yang diharapkan ialah jentera pilihanraya MCA dan Gerakan mesti serius dan bekerja keras untuk menambat undi kaum Cina di Hulu Selangor. Mereka perlu membuktikan kerelevanan parti mereka di dalam Barisan Nasional dengan memastikan kaum Cina Hulu Selangor menyokong mereka.

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.