Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Friday, February 22, 2013

Anwar Akan Melafazkan Sumpah Laknat.......?


Biar betul....... 

Anwar akan melafazkan SUMPAH LAHNAT........

Inilah cerita yang terbaru saya dapat dari sumber yang boleh dipercayai. Setelah kecewa dengan ISU KALIMAH ALLAH telah membuatkan kedudukan PAS tergugat kerana penyokongnya telah mula berpecah. DAP pula mula merasa gusar kerana PR akan kehilangan pengundi dari kalangan orang Melayu. 

DAP amat yakin 80% pengundi Cina akan memihak kepada mereka. Pengundi India mereka tak gusar kerana "spesis cucuk hidung".......lungguk todi mesti hanyut punya......

Disebabkan kegusaran untuk memenangi PRU13 ini, satu pakatan sulit telah dibuat antara PAS dan DAP akan mendesak Anwar membuat SUMPAH LAKNAT demi untuk meraih sokongan pengundi Melayu.

Sekirannya Anwar menolak desakan ini, PAS diminta menyusun strategi bertanding di tempat-tempat PKR akan bertanding yang majoritinya Melayu dan BN meletakkan calon Melayu.

Hebat betul rancangan DAP untuk menghancurkan Melayu....... Walaupun berlaku sedikit perdebatan, demi survival politik tolak maruah Agama dan Bangsa, ahirnya PAS bersetuju dengan perancangan yang dibuat. Malah mencadangkan masa yang paling sesuai Anwar melafazkan SUMPAH LAKNAT malam sehari sebelum mengundi.

Adakah ini benar-benar akan berlaku.......? Mampukah Anwar melakukannya.......? Kita tunggu dan lihat.

Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.