Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Thursday, May 5, 2011

KTPC 2011 Ada Cadangan Ka Penyelarasan Gaji Baru...?

Indah Rupa Dari Khabar

Sekali lagi terpanggil nak selit artikel dari blog DKS bertajuk “KTPC 2011 Ada Cadangan Ka Penyelarasan Gaji Baru...?”. Begitu licik cara DKS menyelinap mencari fakta. Memang ada kebenarannya tentang rombakan yang telah dibuat oleh Hj Sobri. Staff yang dia rasa ada tanda-tanda membocorkan rahsia pasti ditukar termasuk Setiausaha belaiu sendiri.

Kali ni DKS buka pula bab gaji kroni dan geng Hj pulak……. Ikuti petikan di bawah:

“2011 dah 4 bulan berlalu, aku dengaq ketidakpuasan hati bab gaji di KTPC berbunyi. Entahlah macam mana review yg depa nak buat kali ni. Pelaburan takdak... RM makin berkurang... Pening jugak PKNK nak kena pikiaq.

Aku rasa tak payah bawak naik la gaji di KTPC ni. Gaji yg depa dapat rasanya dah cukup dari sepatutnya. Kalau sekadar dok goyang kaki... pi melancong... pi pameran... pi siminar... sedangkan masuk takdak lebih dah tu. Elok kalau PKNK guna duit tu buat perkara yg lebih faedah pada rakyat.

Aku huluq sikit tangga gaji yg depa dapat (nama2 kroni and geng Hj aja laaa...) buat pembaca nilai sendiri.

Seperkara lagi aku dengaq Hj Sobri buat rombakan dlm struktur pentadbiran dia dipercayai atas dasar hilang kepercayaan kat staff dia. Dia syak puak2 ni yg bocorkan maklumat pasai KTPC. Hj Sobri oiii…, aku rasa percaturan hang ni silap daaa… Sepatutnya hang perati org2 kuat hang tu…”
Print Friendly and PDF

1 comment:

  1. Jom luangkan masa buat aktiviti luar.
    http://cutibajettamannegara.blogspot.com

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.