Sejauh manakah kesungguhan, keikhlasan, kebenaran dan kejujuran Parti Politik membawa arah tuju yang sebenar.....?

……….Dan demikian itulah keadaan hari-hari (dunia ini dengan peristiwa-peristiwa kemenangan atau kekalahan), kami gilirkan dia antara sesama manusia, (supaya menjadi pengajaran) dan supaya nyata apa yang diketahui Allah tentang orang-orang yang tetap beriman (dan yang sebaliknya), dan juga supaya Allah menjadikan sebahagian di antara kamu orang-orang yang mati Syahid. Dan (ingatlah), Allah tidak suka kepada orang-orang yang zalim.

- Surah Ali Imran ayat 140 -

Petikan Al-Quran.

Topik Terkini.

Thursday, March 26, 2009

Siapa Yang Terlampau...?

Kita sambung lagi cerita, para pembaca semua selalu-selalulah jenguk blog ini, sebab selepas ini akan ada berita yang lebih menggemparkan dan bisa mengegarkan jantung dan hati, rasa-rasanya nanti bergoyang juga pejabat MB Kedah...kerana seorang wanita bernama Murshidah...

Itulah tuan dan puan, kita pun hairan bagaimana Murshidah "anak sedara" kepada MB Kedah yang merupakan pemimpin yang menegakkan Al Quran dan Sunnah dalam " Negeri Islam" Kedah boleh duduk serumah dengan perempuan simpanan Arumugam?

Aku ingat mereka ini berpakat, Murshidah bersuami dua, Arumugam pula beristeri dua. Murshidah beragama islam, Arumugam pula beragama hindu. Bersuami dua istilahnya POLIANDRI.

Beristeri dua (atau lebih) istilahnya POLIGAMI.Dua-dua amalan ini memang wujud dan diamalkan dalam masyarakat. Syariat poligami wujud dan dibenarkan dalam ajaran agama islam.

Syariat poliandri pula wujud dan dibenarkan dalam ajaran agama Hindu. Alkisah dalam keyakinan orang Hindu, ada seorang Dewi bernama Dewi Drupadi punya sumai 5 orang dalam satu masa.

Lima orang suami Dewi Drupadi ini adik beradik Pandawa iaitu Pandu, Bima, Arjuna, Nakula dan Sadewa. Jadi dalam syariat Hindu, isteri bersuami lebih daripada satu itu memang wujud dan dibenarkan.

Alahai nampaknya Murshidah dan Arumugam sudah betukar dan berkongsi syariat.

Syariat poligami untuk orang Islam sudah dipakai oleh Arumugam.

Syariat poliandri untuk orang Hindu telah dipakai oleh Murshidah.

Direstui pula oleh Ustaz Azizan MB Kedah.

Toleransi sungguhlah kerajaan PAS ini nampaknya.

Syariat Islam dan Hindupun boleh ditukar-tukar.

Inilah nasib bila belajar syariat, undang-undang dan toleransi agama, tapi tidak takut Tuhan. Digunakan pula agama itu untuk dapat kuasa memerintah dan hidup nafsu nafsi dan sesuka hati.

Bila Tuhan tidak ditakuti, macam-macam boleh terjadi.

p/s : Ada lagi pembohongan dahsyat Mursyidah, nantikan cerita ini tidak lama lagi.


Dipetik dari : murshigahmustafa.blogspot.com
Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dibuat tidak terlibat dengan Sungguhka. Adalah menjadi tanggungjawab dan etika pemberi komen.

Followers

Blog Ikuti.